Vrienden van de Obrecht

Vrienden van de Obrecht komen elkaar tegemoet

De Obrechtparochie is een levendige parochie midden in Amsterdam Oud Zuid. Samen vormen we een gemeenschap waar God wordt gezocht en gevonden. De kerk is – bewust of onbewust – een onmisbare pijler in ons bestaan. Soms is het een goed gesprek dat bemoedigt. Een andere keer is het de boodschap die uw hart raakt, de stilte, de liturgie of de muziek of het gebouw op zichzelf, als ijkpunt in de buurt. De pandemie dwingt ons stil te staan bij onze relatie met de aarde en met de mensen om ons heen. Maar hoe geven we vorm aan die relatie?
De Obrecht organiseert korte, inspirerende, reflecterende en hoopgevende (coronaproof) sessies van 60 minuten waarin op deze vraag wordt ingegaan. Uw inbreng staat hoog aangeschreven. Aanmelding op vrienden@obrechtkerk.nl is verplicht, er geldt een maximum van 20 personen.

Momenteel geen aanbod

Word Vriend!

Wilt u meehelpen of kent u mensen waarvan u weet dat ze geïnteresseerd zijn, meldt u zich dan aan om ‘Vriend van de Obrechtkerk’ te worden door het formulier in te vullen.

Vrienden ontvangen ter introductie het boek ‘De Obrechtkerk in Amsterdam’. Tevens staan op het programma een uitnodiging voor de ‘Vrienden van de Obrecht borrel’ en, bij een bijdrage van minimaal €1000,-, een uitnodiging voor twee personen voor een jaarlijks Obrechtdiner alsmede voorrangsplaatsen bij speciale evenementen in de kerk.